فــــرو ریــــــخــــتــــ

اشعار و دست نوشته های محسن فریدونی

فــــرو ریــــــخــــتــــ

اشعار و دست نوشته های محسن فریدونی

فــــرو ریــــــخــــتــــ

انگــــار چــیــــــــزے در مــــــــن

فــــرو ریــــــخــــتــــ...

خــــواهم نــــوشــــــــتـــــ

آرامــــش با او رفتـــــ,

مــــــــے نـــو یــــــســــم

تـــــحمل دنیــــــا

بـــرایـــم سختـــــ استــــــــ...

هــــمــــیــــن

چنان زندانی محکوم به اعدام تبعیدی...

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۲۸ ب.ظ
یــــــا غـــایــــه آمــــال الـعـــــارفــیـــــن



چنان   زندانی  محکوم  به  اعدام   تبعیدی

به سر نه اشتیاقی   و به دل  نه  نور امیدی


جهانم  پر ز گیر  و  گورهای  مضحک  و  دیگر

به   چشم   من  نمی آید, نه   تکذیبی  نه  تاییدی


ولی یادت,   نگاهت,   لحن گفتارت,   دلم پر زد

به سمت عطر آن   سیب وصالی که   نمی چیدی


تو نام من,   به ساز من,   به روی من,   تو حال من

نه پرسیدی,   نه رقصیدی,   نه خندیدی,   نه فهمیدی


که اینجا سخت تنهایم,    ببین من سخت تنهایم

نشانم   ده چنان من     عاشقی   دیگر اگر دیدی





حــــاشــــیـــــه نــــویـــســـی :


طوافم  لحظه  ی  دیدار  چشمان  تو    باطل    شد

من   اما    همچنان   در    فکر   دور   باطلی   دیگر

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۱
محسن فریدونی

نظرات (۲)

یک معادله ساده:
داشتن یک بنر جذاب + تبادل لوگو با وبلاگ ها = افزایش بازدید و نظرات
برای مشاهده نمونه کارها به وبلاگ مراجعه نمایید و در صورت رضایت از کارها بنر سفارش دهید.هزینه طراحی فقط ارسال یک کدشارژ همراه اول بعد از طراحی!!!
http://tlogo.blog.ir/
زیبا بود و دلنشین...
و حرف داشت برای شنیدن!...
***
به روزیم با مجرم؟!
"مصطفی و بانو"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی