فــــرو ریــــــخــــتــــ

اشعار و دست نوشته های محسن فریدونی

فــــرو ریــــــخــــتــــ

اشعار و دست نوشته های محسن فریدونی

فــــرو ریــــــخــــتــــ

انگــــار چــیــــــــزے در مــــــــن

فــــرو ریــــــخــــتــــ...

خــــواهم نــــوشــــــــتـــــ

آرامــــش با او رفتـــــ,

مــــــــے نـــو یــــــســــم

تـــــحمل دنیــــــا

بـــرایـــم سختـــــ استــــــــ...

هــــمــــیــــن

کاری به کار هیچکس دیگر ندارم

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۰ ب.ظ

 

کاری به کار هیچکس دیگر ندارم
فکری ازین بهتر؟ ازین بهتر ندارم

 

من کودکی هستم هراسان از هیولا
تا صبح دست از روی چشمم بر ندارم

 

ای کاش می گفتم خدا خلقم نکن، آه
میلی به تکراری ملال آور ندارم

 

من کیستم؟ افسانه ای که رفته از یاد
گاهی خودم افسانه را باور ندارم

 

بیهوده دنبال خوشی در من نگردید
چیزی به جز اندوه در آخر ندارم

 

تصمیم دل را باز هم می گیرم اما
تنهای تنها، مثل حر، لشکر ندارم ...

 

 

 

 

حــــاشــــیـــــه نــــویـــســـی :

سه بیت حذف شد.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۷
محسن فریدونی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی