فــــرو ریــــــخــــتــــ

اشعار و دست نوشته های محسن فریدونی

فــــرو ریــــــخــــتــــ

اشعار و دست نوشته های محسن فریدونی

فــــرو ریــــــخــــتــــ

انگــــار چــیــــــــزے در مــــــــن

فــــرو ریــــــخــــتــــ...

خــــواهم نــــوشــــــــتـــــ

آرامــــش با او رفتـــــ,

مــــــــے نـــو یــــــســــم

تـــــحمل دنیــــــا

بـــرایـــم سختـــــ استــــــــ...

هــــمــــیــــن

آدم های ماشینی ...

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۰۳ ب.ظ
یــــــا غـــایــــه آمــــال الـعـــــارفــیـــــن




نگاه    آتشین    مردم    این    شهر  ,  می بینی
که می سوزاندم  از دل  ,   چه  دلگیری  شیرینی


که  بعد  از  آن   به   یاد   تو   کنار   مزرعه   باشم
تعارف   با   خجالت   می کنم   شاید   که   بنشینی


من  از  دنیا  به  جز  تو  هیچکس  را نه  نمی خواهم
تو  در  دنیا  به  جز  من   هیچکس  را نه     نمی بینی


کسی  در   روستا   یعنی   خبر   از  حال    من   دارد
که    گیر    افتاده ام   در   شهر    آدم های    ماشینی ؟


خبر   دارد   کسی   گل   می فروشم   در   خیابان ها
خودم    بی روح   و   پژمرده ,   شدم    گلدان    تزئینی


خبر   داری   خمید   این   گل   فروش   روستایی   زود
نگاه    مردم    این    شهر    بر   او   کرده    سنگینی

همان    بهتر   که  از  من   بی   خبر   باشی  , خداحافظ
همان    بهتر    فقط     یادت    برایم    هست    تسکینی
 





حــــاشــــیـــــه نــــویـــســـی :


تو همان یک نظر حلالی که زندگی را بر من حرام کرد ...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۴
محسن فریدونی

نظرات (۱)

۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۲۳ فاطمه سادات
گیر افتاده ام در شهر آدم های ماشینی...
واقعا زیبا بود و دلنشین!
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی