فــــرو ریــــــخــــتــــ

اشعار و دست نوشته های محسن فریدونی

فــــرو ریــــــخــــتــــ

اشعار و دست نوشته های محسن فریدونی

فــــرو ریــــــخــــتــــ

انگــــار چــیــــــــزے در مــــــــن

فــــرو ریــــــخــــتــــ...

خــــواهم نــــوشــــــــتـــــ

آرامــــش با او رفتـــــ,

مــــــــے نـــو یــــــســــم

تـــــحمل دنیــــــا

بـــرایـــم سختـــــ استــــــــ...

هــــمــــیــــن

چون قطره های ممتد باران رسیده ای ....

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۰۹ ب.ظ


یــــــا غـــایــــه آمــــال الـعـــــارفــیـــــن



چون  قطره های  ممتد  باران  رسیده ای

بر  روی  شانه  های  خیالم  چکیده ای


اما  ز  روی  شانه ی  من  سست   می روی

باران  من ,  گمان  کنم  از  من  بریده ای


چشم  تو  را  تمامی  عمرم  سروده ام

چشمی  سروده ام  که  خودت  هم  ندیده ای


من  را  نگاه  کن  که  به  هر  پلک ب ستنت

از  چشم  های   تو   بتراود   قصیده ای


در  موی  تو  نماز  شبی  جایز  است ؟  نیست

چون   از   میان   چهره  ات   آمد   سپیده ای





حــــاشــــیـــــه نــــویـــســـی :


  سـرم  را روی  شـانــه  هـایــت  بــگـذار  , 

   تــا  هــمه  بــداننــد 

  هــمه  چــیز  زیــر  ســر  مـن  اســت  . . .


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۰
محسن فریدونی

نظرات (۴)


لطیف بود 

قلمتون مستدام 

چقدر زیباست.امیدوارم همیشه بتونید شعرهای زیبا بگید
قلمتون پایدار
وافعا زیبا بود بخصوص بیت اخر
سلام
بسیار زیبا بود مانند همیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی